24 Ekim 2010 Pazar

PEYNİRLİ MAYDANOZLU GÖZLEME


PEYNİRLİ MAYDANOZLU GÖZLEME


Aslında tam olarak gözleme mi bilmiyorum,evde otururken ne yapsam ne yapsam diye düşünürken böyle birşey denedim.
3 su bardağı un
yarım paket kuru maya
tuz ve su ile hamur yoğurulur ve biraz mayalanması için dinlenmeye bırakılır.Ceviz büyüklüğünde hamurlar alınıp merdane yardımı ile açılır iç malzeme konur
(ben iç malzeme olarak keçi peyniri rendesi,maydanoz,karabiber ve kimyon kullandım ayrıca tuz koymadım çünkü peynir tuzlu)
ve ikiye kapatılır,yağsız teflon tavada kızartılır,kızardıktan sonra fırça yardımı ile sıvıyağ sürülür.Sıcak sıcak yenir.Afiyet olsun.

4 yorum:

fuat gencal dedi ki...

Hayırlı haftalar, ne kadar güzel ve leziz olmuş aynı zamanda çok da iştah açıcı görünüyor. Ellerinize, emeğinize sağlık.

Saygılarımla.

ahsen58 dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzel görünüyor

MERHABA dedi ki...

harika görünüyor ellerine sağlık yanında ayran iyi gider herhalde...

susamcorekotuFeriha dedi ki...

ama benim yazdığım yorum nerede:((
şaşırdım gelmemiş uzuun uzuuun yazmıştım,her neyse adı hiç önemli değil lezzet önemli değil mi?
afiyet şifa olsun