12 Temmuz 2011 Salı

MISIR UNLU KURABİYE



MISIR UNLU KURABİYE


Bu güzel tarifi sevgili susamcorekotu adresinin sahibesi Feriha ablamdan aldım ve bir koşu mutfağa gidip denedim.Gerçekten çok hoş bir kurabiye tarifin aslı için susamcorekotu adresine bakmanız yeterli ben yine de sizlere tarifi yazıyorum


125 gr yumuşak zeytinyağlı margarin

1 yumurta sarısı

1 çay bardağı pudra şekeri

3-4 yemek kaşığı fındık yağı

2,5 çay bardağı mısır unu

2 çay bardağı buğday unu

1 çay bardağı çekirdeksiz sarı üzüm

1 çay kaşığı karbonat

1 çay kaşığı kabartma tozu

1 paket vanilya

(ben evde zeytinyağlı margarin olmadığından sade margarin kullandım fındık yağı yerine de zeytinyağı kullandım,bir de üzüm kalmadığı için üzümsüz mısır unlu kurabiye yaptım :)

denemenizi tavsiye ederim,çok güzel bir kurabiye ağızda hemen dağılıyor,çok teşekkürler Feriha ablacım

3 yorum:

susamcorekotuFeriha dedi ki...

denemene ve beğenmene sevindim:)) eline sağlık çok güzel kabarmış çatlamışlar:) afiyet şifa olsun sevgiyle kal

Adsız dedi ki...

ne güzel bir lezzettir kimbilir mmmm
aysel

Tarifkolik dedi ki...

Merhaba canım ziyaretiniz ve değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim, sizinde tarifleriniz süper ellerinize sağlık sevgiler..