8 Nisan 2010 Perşembe

ERKEK ÇOCUK YELEĞİ



Fazla örgü örmesini bilemiyorum,bu yelek de biraz acemi işi olduğu herhalinden belli,internette dolaşırken buna benzer bir yelek modeli görmüştüm,ama o zaman fazla bakamamıştım,sonra aradım aradım o siteyi bir daha bulamadım,o yeleğe benzetmeye çalıştım ama tam olarak onun gibi oldumu bilmiyorum.İsmini bilmiyorum ama o site sahibine de teşekkür ediyorum.
Bu yeleğin arkası 80 ilmek,ön kısımları da 35'er ilmekle başlanarak 47 ilmeğe kadar arttırılarak yapılıyor,erkeklerin ceketlerin içine giydikleri (bizim burada delme deniliyor) yeleklere benzetmeye çalıştım.İnaşaalah beğenirsiniz.




6 yorum:

susamcorekotuFeriha dedi ki...

ooooo çok güzel yakışıklı bir erkek yeleği olmuş renk tonlaması harika ağır abi olacak çocuk giyince:)) eline sağlık güle güle giysin

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ziyaretin için öncelikle teşekkür ederim.
Kendine neden haksızlık yapıyorsun. Acemiyim diyorsun ama bir kere gördüğün bir şeyi çok şık olarak yapmışsın. Ellerine sağlık. Çok beğendim. Küçük beyimiz güle güle giyinsin.
Sık sık görüşmek didleğiyle,
Sevgiyle kal.

sugibi dedi ki...

güzel yorumlarınız için çok teşekkürler beğendiğinize sevindim,inşaallah küçük bey de beğenir :) henüz görmedi

Elifin Terazisi dedi ki...

Aa kendinize haksızlık yapmayın lütfen, çok şık bir yelek olmuş. Ellerinize sağlık, sevgiler:)

Unknown dedi ki...

Bence yelek çok güzel olmuş ellerinize emeğinize sağlık.Ziyaretiniz için çok teşekkür ederim.
İyi pazarlar diliyorum.selamlar.
http://hamaratabla.yetkinforum.com/forum.htm

Adsız dedi ki...

unlock iphone 4
how to unlock iphone 4

I have AVG on it, but whenever I go to piratebay, not even download just go to a link on there I get a butt ton of viruses and my computer won't allow me to run AVG, any program, or the internet because they are all corrupt. I spent 60 dollars to repair it last time and all they did was wipe my computer, how did they do this? Because I got a feeling it is free, or a lot cheaper then 60 dollars... Help will be greatly appreciated. I have an Hp laptop with intel duo.
unlock iphone 4 unlock iphone 4 unlock iphone 4
I have gotten a virus on my computer.. It's a rogue anti-virus program that says I have a whole lot of viruses and have to buy their program. I know not to click it or anything.. but after I try to run some antivirus and malware programs, it just freezes. I've tried running it in safe mode but I can't find a program that will work in safe mode.. Can anyone help me somehow? :( Thanks.. unlock iphone 4

how to unlock iphone 4 unlock iphone 4 [url=http://theunlockiphone4.com]unlock iphone 4 [/url] unlock iphone 4