15 Nisan 2010 Perşembe

PATATES ÇORBASI


PATATES ÇORBASI

Yaz kış çorba seven biri olarak,her sebzenin çorbasını deneyesim geliyor.

2 orta boy patates ve 2 havucu rendeleyip,üzerine su (tavuk suyu da güzel olabilir) ben tavuk bulyon koydum ve pişene kadar kaynamaya devam etti.Ayrı bir yerde 2 kaşık kadar tereyağı ve az sıvıyağ ile 2,5 çorba kaşığı unu kavurdum (fazla kavurmadım sadece un kokusu gidecek kadar) üzerine 1 bardak süt ilave edip,kaynayan çorbama karıştıra karıştıra ekledim.El blendırıyla havuç ve patatesler tamamen kayboldu,üzerine kırmızı pul biber ve kararbiber serpip afiyetle yenir.

3 yorum:

susamcorekotuFeriha dedi ki...

1 tabak alayım lütfen,yağsız yerinden olsun:)eline sağlık çook güzel olmuş

MERHABA dedi ki...

çok güzel görünüyor ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

merhabalar bende yapıyorum bu çorbadan portakal suyuda ekliyorum,izleyiciniz oldum şimdi,bende aranıza yeni katıldım yeni blog açtım,ama sizinki gibi başlıklar ekranımı süsleyemedim tasarım aşamasında ama yayın yapıyorum ,sizde benim izleyicim olursanız çok memnun olurum sizi davet ediyorum :) sevgiler...