4 Mart 2010 Perşembe

LOKMA (YÖRESEL ADIYLA GÖDEK)


LOKMA (YÖRESEL ADIYLA GÖDEK)

Bir çok yerde yapılan ama isminin farklılık gösterebildiği bu lezzeti geçen biz de piknikte yaptık,hem ev de yağ kokusu olmadı hem de piknikte yemek çok hoş oldu..Bazı yörelerde pişi bazı yerlerde lokma denilen bu tarife bizim burada gödek deniliyor..


Fırından alınan 1 tane ekmek hamuru,yarım paket yaş maya,1 yumurta,az tuz ve un ile yoğrularak yumuşacık bir hamur elde edilir ve mayalanmaya bırakılır.Bol kızgın yağda pişirilir,hamurun ele yapışmaması için de elimizi yağlamamız gerekir.Afiyet olsun.








10 yorum:

Şengülce dedi ki...

canım hepsi bir birinden nefis hangisinden başlasam şaşırdım ellerine sağlık..sevgiler..

Miniklerimle mutfakta ..! dedi ki...

lokmaya bayilirim,biz de lokma deriz buna,cayin yaninda nefis oluo:)))

susamcorekotuFeriha dedi ki...

lokmanın yanında gül reçeli ve peynir olmazsa olmaz:))
hayırlı cumalar

lezzettabağı dedi ki...

Sevgili su gibi, sana misafir geldim.. ve lokmalardan da çayımın yanına aldım bile ellerine sağlık her fırsatta bloğunu daha çok incelemek üzere favorilerime aldım.. sevgiler. Bende beklerim..

Adsız dedi ki...

merhaba,
tariflerinizin hepsi birbirinden güzel,elinize sağlık.

ahsenhatice dedi ki...

lokmayı çok severim ,olsa da yesek ellerine sağlık

lezzettabağı dedi ki...

Sugibi arkadaşım, bloğuna misafir oldum her fırsatta blog arkadaşlarıma yazılarını okuyup yorum göndermeye çalışıyorum seni de bunun için izlemeye ve favorilerime aldım bile sevgiyle kal..

beracan dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım çok güzel görünüyorlar ..ziyaretlerin için çok teşekkürler...herkes şikayetçi yorumlar koay kolay gelmiyor...blogcudan kaynaklanıyor...herzaman beklerim canım ....hoşçakal...

Adsız dedi ki...

Nude Miley Cyrus, Hot Kim Kardashian, Sexy Jennifer Aniston, Naked Emma Watson, Nude Katy Perry, Sexy Lindsay Lohan And More. [url=http://wordpressarticledirectories.com/1042390/celebrity-stolen-dvds/]wordpressarticledirectories.com/1042390[/url]

Adsız dedi ki...

All Free Nude Celebs. [url=http://freearticlesdirectory.ws/arts-entertainment/leading-performers-presented-unclothed/]freearticlesdirectory[/url]