4 Mart 2010 Perşembe

KABAK ÇORBASI

KABAK ÇORBASI

KABAK ÇORBASI

İlk defa yediğimiz bu çorba çok hoşumuza gitti.

Malzemeler:
1 adet kabak
1 orta boy soğan
2 yemek kaşığı un
1 su bardağı süt
Tavuk suyu ya da tavuk bulyon
Sıvı yağ
Tereyağ
Pul biber,nane..

Yapılışı:
Tencereye kabağı rendeleyip üstünü geçecek kadar su koyup pişene kadar kaynattım ve blendırla ezdim,içine 1 tane bulyon attım et suyu daha da iyi olur.
Yağ tavasına az sıvıyağ ve tereyağı koyup ince ince doğradığım soğanı ilave ettim,az kavurup içine unu da ekleyip az daha kavurdum ve sütü de katıp biraz daha ocakta tuttum.Kaynayan çorbama karıştıra karıştıra ilave ettim.Lezzeti arttırmak için sebzeli çeşnili tuz kullandım.Üzerine yağda kavurduğum pul biber ve naneyle servis yaptım.Afiyet olsun..





2 yorum:

Adsız dedi ki...

yaaa üstündeki bu şekli nasıl verdin merak ettim

ahsenhatice dedi ki...

çok güzel görünüyor ellerine sağlık