4 Mart 2010 Perşembe

SÜRPRİZ KURABİYE



SÜRPRİZLİ KURABİYE

Bu kurabiyeyi ilk defa denedim..

Malzemeler:
Yarım paket eritilmiş margarin
1 çay bardağı yoğurt
1 küçük su bardağı tozşeker
1 çay bardağı sıvı yağ
1 küçük su bardağı nişasta
2 yemek kaşığı kakao
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu

Malzemelerin hepsini şeker eriyene kadar karıştırıp aldığı kadar un ilave ettim,yumuşak bir hamur elde edip hamuru dinlenmeye bıraktım.Hamur dinlenirken sürpriz kısmını hazırladım.

Sürpriz kısmı:
Yarım paket labne peyniri
Yarım su bardağı hindistan cevizi
1 yemek kaşığı pudra şekeri
2 yemek kaşığı süt
1 paket vanilya

Ceviz büyüklüğünde kopardığım hamuru elimle açıp içine labne peynirli karışımdan az koyup kapattım ve tepsiye dizdim..kurabiyelerin bazılarının üzerine toz şekerde serptim.Afiyet olsun.




2 yorum:

susamcorekotuFeriha dedi ki...

ayyyy ben bunlara hasret kaldım özledim :(((
eline sağlık

Adsız dedi ki...

ne kadar eğlenceli kurabiye eline sağlık
sündüs