26 Şubat 2010 Cuma

VİŞNELİ SÜRPRİZ MUFFİN

VİŞNELİ SÜRPRİZ MUFFİN

Malzemeler:

2 yumurta
1 su bardağı toz şeker
1 su bardağı süt
70 gr. margarin (eritilmiş)
2 su bardağı un
1 paket hamur kabartma tozu

Önce yumurtaları,sonra şekeri mikserle çırpıp,diğer malzemeleri ilave edip kek hamurunu hazırladım.

İçi için (sürpriz kısmı) malzemeler:

3 çorba kaşığı kadar vişne püresi (kompostonun içindeki vişnelerden hazırladım,çekirdeklerini çıkarıp 1-2 kaşıkta suyundan koyarak robattan geçirdim)
Yarım su bardağı hindistan cevizi
Yarım paket labne peyniri
3 çorba kaşığı pudra şekeri
1 paket vanilya

Sürpriz kısmı için ayrı bir kapta malzemeleri karıştırdım.Hazırladığım kek hamurundan muffin kalıplarına birer kaşık koydum üzerine 1 tatlı kaşığı kadar sürpriz karışımdan onun üzerine de kek hamurundan bir kaşık daha ilave edip,pişirdim.Vişnenin verdiği renk çok güzel oldu.Afiyet olsun

Hiç yorum yok: